meolivia

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Olivia - 17 mars 2014 18:35

Hej hej...
Har haft en super bra dag tills jag började spela tennis eftersom jag började må jätte illa, har typ ont i huvudet, ont i magen och är skit varm och svettigxd
Asså det känns helt seriöst som om jag ska kräkas elr typ svimma:(
Men jag hoppas jag mår bättre imon, i försig så orkar jag inte gå till skolan imon men ändå, bättre än att var hemma och vara sjuk..
Förresten förlåt för att jag inte haft så bra upd men ibland e det bara så:)
I lördags slutade jag japanskaskolan, alltså har jag haft "skolavslutning" så nästa månad börjar jag 6:AN!!!
Och vet ni, det hände nåt heelt sjukt på skolavslutningen, jag fick ett diplom om att jag gjorde en utav världens bästa "tecken-skrift"( med svart "färg")!!! Om ni fattar vad jag menarxD
Men what ever, måste vila/sova lite så jag förhoppningsvis blir bättre! <3 Hejdåå <3:)

Presentation

Hej, här kommer jag skriva om min vardag och mitt liv!
Så det skulle betyda guld för mig om just du fortsatte läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken tycker ni jag ska ha som bild "^där uppe^"?
 Bild 1
 Bild 2
 Bild 3
 Bild 4

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards