meolivia

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Olivia - 11 mars 2014 22:19

Kollar på bästa serien..! Awkward.
Om ni inte har sett den är ni helt konstiga för att inte ha sett det!! Nää ba skoja....not..
Men iaf ni borde verkligen kolla på det!
Om man laddar ner appen: tv 3 play
Så kan man kolla på helt ärligt alla program från tvn förutom Disney channel och sånt utan typ MTV, tv 6 och massa andra kanaler!
Så det är faktiskt där jag kollar på Awkward för där finns säsong 1,2 och 3!
Och så behöver man inget konto elr nåt!
Men nu över till det som är Awkward för mig.. vet ni vad som hände nyss... Det som förmodligen är en utav mina wierdaste händelser i mitt liv?:
Du vet när din fot har somnat och det kicklass (stav) skit mycket och det e såå obehagligt???
Asså det hände just mig fast på rumpan?.... På RUMPAN??
Först trodde jag typ att min rumpa hade fått en förlamning elr nåt för jag kände ingenting men asså helt ärligt var jag helt typ chockad när jag listade ut att min rumpa hade somnat, men det kanske inte e så ovanligt att ha en somnad rumpa?.... elr?..
Måste fortsätta kolla på Awkward men ses imon, den stora dagen, NO-Prov!!!
Godnatt till er som ska lägga er<3

Av Olivia - 11 mars 2014 19:05

Ska precis duscha efter en lång och lyckad dag! Fast det skulle vara en mer lyckad dag om inte lasse maja operan förstörde den..
Men man kan tydligen aldrig ha en helt perfekt dag förutom sin egna födelsedag! :)
Men efter skolan var jag hos magda och pluggade inför NO-Provet vi ska ha IMON!!!!
Men denna gången ska jag försöka vara så lugn och INTE nervös!
Efter att ha pluggat i ca 1 timma gjorde vi en cover som kommer upp på min kanal lite senare!
Sedan efter det när våra röster är helt förstörda och utmattade gick vi ut och tog lite bilder!
Men dem blev super fina så dem kommer här nere!
Ses nog antingen imon elr senare!
Kram på er <3

Kolla in magdas blogg! <3
www.magda54.bloggplatsen.se

HahaxD Bjuder på den här! <3xD

PS. Igga min magexD
PSS. Tur att tröjan inte kom längre uppXoX

Presentation

Hej, här kommer jag skriva om min vardag och mitt liv!
Så det skulle betyda guld för mig om just du fortsatte läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken tycker ni jag ska ha som bild "^där uppe^"?
 Bild 1
 Bild 2
 Bild 3
 Bild 4

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards