meolivia

Alla inlägg under februari 2014

Av Olivia - 28 februari 2014 16:11

Är just nu påväg till japanska skolan!
Idag efter vi var i brandstationen bytte vi platser och jag fick en jätte bra plats!
Men önska mig lycka till, till kanji/tecken testet! (Har det varje fredag <3)
Men vi ses senare! Puss & Kram!

[Bild]

Av Olivia - 28 februari 2014 11:01

Hejsan!
I know, i know jag har inte uppdaterat på skit länge!
Men idag har jag o mkn klass varit på brandstationen och det var faktiskt ganska kul.., för att vi fick FIKA!
Nää men allting var kul!
Men nu är vi påväg till skolan igen!
Sees! <3

Av Olivia - 25 februari 2014 15:12

Hej hej!
Förlåt för att jag inte har uppdaterat på ett tag men jag har inte orkat skriva inläggxD.....och så kaanske jag har nördat sönder Grey's Anatomy..
Men den e sååå bra!¡!¡
Men nu är skolan över för denna dagen iallafall *pust*
Jag känner på mig att det inte kommer vara en så rolig vecka!
Förutom att min bästaste kompis fyller år imon! <3
Vi har varit bästa vänner i 9 år!! Asså det är mer än hälften av mitt liv!! XoX
Men jag lovar från mitt hjärta att jag kommer skriva ett inlägg imon!
Puss & kram<3

Av Olivia - 22 februari 2014 20:39

Inte så långt inlägg nu men kollar på mello!
Började kolla när klockan var 20.29 såjag blev 29 minuter sen.....
Men det e lungt!
Hon som var nummer 6 hade skrivit sin låt i 2 år och den sög?! xD
Men ha en bra lördag kväll! <3

Av Olivia - 21 februari 2014 21:22

Nu banne mig ska jag ha lite fredags mys!
Efter en lång ganska tråkig dag känner jag faktiskt att jag försänar lite godis och film! <3
You wanna know what i'm watching?
Såklart kollar jag på LOL har redan sett den men jag tycker den är jätte bra!
Och såklart till det har jag lite alla hjärtansdag choklad! <3
Men hoppas ni har en bra fredag, oavsett ni har fredags mys elr inte! <3
Hej dåå <3

Av Olivia - 21 februari 2014 15:38

Haha, har ni tänkt på att jag säger VÄLDIGT ofta att jag lovar nått men jag inte gör det? T.ex att jag lovade att skriva ett inlägg imorse fast jag inte gjorde det? xD
Aa, ärligt talat orkar hag inte tjata om att säga förlåt osv. Det får bara vara så!:)
Men iallafall nu sitter jag inne på ett café som heter Le Pain Francis!¡!¡
Väntar fortfarande på mamma men sen ska vi fika!
Men ha en bra fredag så ses vi kaanske senare! Hej dåå <3

Av Olivia - 20 februari 2014 20:17

Har precis jobbat klart min läxa, och packat för imon eftersom jag ska till pappa då!
Menefter det kände jag att det var dags att göra om naglarna lite så jag målade med ett nagellack från:
Ginatricot i Nr. 123 Blue Bug 49kr (tror jag)
Men det är ett jätte fint metall aktig bensin färgat nagellack!
Men om ni undrar så kommer det en haul video senare i helgen så håll ögonen öppna!
Och jag vet att ni som kollat på 7days7stories kanalen så hade jag inte lagt upp videon förrän klockan var typ 19.15 men jag behövde redigera den osv. och det hände något konstigt!
Men nu kan ni kolla på den, så yes vi ses imorgon bitti när jag är påväg till skolan! Hej då!<3

Ps. Det beror på hur ljuset är mot naglarna, ibland är dem ljus gröna ibland blåa och ibland mörk gröna! <3

Av Olivia - 20 februari 2014 17:59

Aa idag fick vi matte provet tbx.....
Asså jag vill inte äns prata/skriva/tänka på det..
Jag fick VÄRLDENS sämsta resultat.....
Och aa, jag grät..-.-....
ärligt talat även om det inte var JÄTTE dåligt så blev jag jätte ledsen, asså igentligen tycker jag det e jätte ttöntigt att gråta för ett prov men det typ gick inte att hålla in detxD
Asså jag tror jag fick en shock (stav) när jag såg resultatetXoX men strunta i det...

Iallafall efter skolan gick jag, clara och magda till Yoghurt Bar! (skriver deras bloggar där nere)
Jag var jätte jätte sugen på det, och jag fick som jag ville:)
Men sen gick jag och clara hem till magda för att hjälpa henne med hennes video för imon på 7days7stories!
Och jag vill påminna er, idag är det min tur att lägga ut videon så ja kolla in kanalen! (På vfm)
Kolla oxå gärna in min egna kanal: meolivia (om ni inte redan visste)
Men jag får hoppas på ett bättre resultat nästa gång!
Hej dååå <3

Claras blogg: www.clarasoledad.bloggplatsen.se
Magdas blogg: www.magda54.bloggplatsen.se

Presentation

Hej, här kommer jag skriva om min vardag och mitt liv!
Så det skulle betyda guld för mig om just du fortsatte läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken tycker ni jag ska ha som bild "^där uppe^"?
 Bild 1
 Bild 2
 Bild 3
 Bild 4

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards