meolivia

Alla inlägg under november 2013

Av Olivia - 28 november 2013 21:57

Hej igen, jag vet jag skrev nyss 2 inlägg men detta är jätte viktigt!! Nej, jag e inget kanin fan men jag tycker ändå synd om dem, angora kaninerna skriker av smärta för att i bongårdarna i kina rycker dem av pälsen av kaninerna! Snälla hjälp dem!! Bara dela med er det på insta, kik, vfm elr något iallafall snälla!!!

Jag vet den sista bilden har inget med detta att göra, men jag tänkte att kanske göra så att ni kan tänka på ngt an at istället (om ni har kolla på tv4, när pälsen rycks av.....)

Av Olivia - 28 november 2013 20:16

Hejsan allihopa!  

Jag vile bara tacka alla mina bloggläsare för att jag började blogga denna månaden så alltså 16/11

och nu är det 28/11 och därför har jag ju då bloggat i 12 dagar! *Genius  *

Och jag har fått 72 bloggläsare på 12 dagar! Så alltså har jag fått 6 läsare per dygn! LIKE A BOSS! Ba

så att ni vet så har INTE andvänt en miniräknare!..........säger vi.......

Iallfall tack så jätte mycket till alllllllla!! Jag skulle bli hemskt glad om ni fortsatte läsa, och ja jag e jätte ledsen om jag inte bloggar ibland men jag hoppas ni förstår! Seees!

Av Olivia - 28 november 2013 19:21

Hejj alla fina läsare!
Jag e såååå ledsen att jag inte uppdaterat på länge men nu är jag här! Jag har haft rätt mycket att göra men nu har jag laddat upp en haul video på vfm så kolla!! (Meolivia) Och vet du vad?! Igår när jag gick in till TESSIE så såg jag....... NELLIE BERNSON!!! Och på lördag ska jag, pappa, Elisabet (moster), Torbjörn (Hennes man), Lovisa (kusse) och Jacob (kusse) ska kolla på Frölunda VS AIK på scandinavium!! Såklart kommer vi ju heja på Frölunda!! Jag tror den som kommer vara mest "galen/upphetsad" kommer nog vara Jacob för han spelar oxå ishockey! Men vi ses nog imon eller på lördag, Jag LOVAR!! Puss pch Kram!

<3

Av Olivia - 26 november 2013 16:20

Behövde ba lägga upp denna bilden! #stoltfotograf

Av Olivia - 26 november 2013 16:07

Hejj!!!

Just nu står jag på hållplatsen och väntar på att spårvagnen/bussen ska komme! Idag fick jag hem mitt skolfoto, Våran skola har fått vänta i 2 månader!! Men nu har bag fått den, jag blev sådär nöjd men jag har typ alfrig fått ett perfekt foto! (Ingen har nog detXD) Jag tog kort på det så här får ni se!

Av Olivia - 25 november 2013 07:54

Hej hej!
Nu sitter jag på en iskall bänk..... *min rumpa fryser>.<*
Här i gbg så är det -5 grader!!! Skaffade ett par touch vantar i förrigår så det var ju bra! Ska vänta i 3 minuter till så kommer spårvagnen! Måste gå nu så hej då!

Av Olivia - 23 november 2013 19:50

Heey!
Nu sitter jag faktiskt och målar, det var länge sen man gjorde det! :D Jag provade att måla lite "galaxy" aktigt, blev rätt nöjd för att vara första gången men vad tycker ni?
Ps. Bilden blev rätt dålig men jag hoppas att ni ser!

Av Olivia - 23 november 2013 14:45

Hejj!
Just nu sitter jag o väntar på mamma för att hon provar lite mamma kläder! Japp jag ska bli en stora syster, men det kommer bli mitt halv syskon! Men det var typ det, hade ba lite tråkigt! Så att ja ses sen då!

Presentation

Hej, här kommer jag skriva om min vardag och mitt liv!
Så det skulle betyda guld för mig om just du fortsatte läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken tycker ni jag ska ha som bild "^där uppe^"?
 Bild 1
 Bild 2
 Bild 3
 Bild 4

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards