meolivia

Alla inlägg den 27 december 2013

Av Olivia - 27 december 2013 20:22

Japp, här i gbg så regnar det.... (jag kallar det mer för storm) Det är just det jag hatar....REGN!!! Det är därför jag tycker att höst är den värsta årstiden på året! Vilken är eran favoritårstid? Min är sommar, sen vinter, sen vår ocksen höst! Men nu är det ju typ vinter fast det känns mer som höst! ......*som jag hatar*....

Men nu på sistone har jag varit hemma och slappat och höllt på med mina julklappar! Fast igår när jag lockade håret så brände jag mig på hakan så att skinn åkte av, och nu... ser det ut som en finne.... *varför?* ... Men idag köpte jag nya skridskor, jag fick det som julklapp av pappa! Förr åkte jag med hockey skridskor men nu åker jag med konståknings skridskor! Men det var det jag hade att säga! Det var inte så roligt inlägg men vi ses hej dååå!

Presentation

Hej, här kommer jag skriva om min vardag och mitt liv!
Så det skulle betyda guld för mig om just du fortsatte läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken tycker ni jag ska ha som bild "^där uppe^"?
 Bild 1
 Bild 2
 Bild 3
 Bild 4

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards